
Us fem arribar una nova proposta pel Solsonès, recorrent la magnífica Vall de Lord.
Començarem el nostre recorregut a les proximitats de la Mola de Lord, que s’alça imponent damunt les aigües del pantà de la Llosa de Cavall. Al seu capdamunt trobem el Santuari de la Mare de Déu de Lord, que ens ofereix unes vistes espectaculars des del mateix altiplà, que fa al mateix temps de fortalesa natural.
Recorrerem el clot de Vilamala, un peculiar barranc poc transitat, però no menys espectacular, grimpant i desgrimpant pels seus conglomerats, i aprofitant algun petit tram equipat amb alguna corda, per facilitar la nostra progressió, i per descobrir llocs i formacions com les baumes dels encantats.
La circular ens portarà al nostre punt culminant al 100cim FEEC de la Mola de Lord, que amb els seus 1.189m és un excel·lent mirador de 360° per gaudir de l’embassament de la Llosa de Cavall, la Serra de Bastets amb la cresta del sol, la Serra de Busa, amb la presó natural del Capolatell, la Serra d’Ensija o Port del Compte.
Si vols conèixer tot això i molt més, anima’t a venir amb nosaltres a aquesta sortida!! El nostre guia us explicarà tot el relacionat amb aquest indret.
Descripció de l’itinerari
Material necessari
Serveis inclosos
Serveis no inclosos
PREU:
Preu SOCIS/SÒCIES del Centre Excursionista Tarragona
INSTRUCCIONS PER LA RESERVA
Cliqueu damunt de les últimes lletres i podreu baixar-vos el document.
Organitzador: Skadi Treks
Sense Comentaris