Xerrada “Evolució de l’Home, els increïbles mecanismes d’adaptació”

Xerrada “Evolució de l’Home, els increïbles mecanismes d’adaptació”

 

Sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus

Xerrada a la

Sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus

“Evolució de l’Home, els increïbles mecanismes d’adaptació”

Dimarts dia 30 de Març;  19.00h
Una xerrada a càrrec de l’amic Pere Iglesias

sobre l’evolució de l’home, centrant-nos sobretot en els canvis que els van conduir fins a nosaltres, més que en la mateixa antropologia. Fets tan sorprenents com el que va significar la pèrdua d’un parell de cromosomes o perquè per poder enraonar vam tenir de perdre el pèl que ens cobria el cos… o que va suposar la gran hibridació?

També serà una reflexió sobre la nostra evolució… i el patiment d’aquells avantpassats que, contra tot pronòstic, van aconseguir sobreviure entre sequeres, glaciacions i terribles depredadors.

Pere Esglésies, Premi Isard atorgat pel Centre Excursionista Tarragona per la seva tasca com a vicepresident de l’entitat, viatge incansable i de llocs i coneixences fora dels camins fressats, l’aventura l’acompanyat durant molts anys en les seves escapades i la muntanya sempre ha estat la seva saludable obsessió, fent-la propera i més transitable per molta gent.

 

 

 

 

 

Sense Comentaris

Respondre