
Can massana – Regió d’agulles – Regió frares encantats – Roca foradada
La regió d’agulles i la regió de frares encantats són les parts més occidentals de la muntanya de Montserrat. Una de les zones on podrem veure més clarament la formació i erosió d’aquesta. A la cara nord veurem les impressionants parets que cauen verticalment sobre la vessant que va cap al riu Llobregat, responsable d’aquesta erosió tan vertical.

El recorregut comença al pàrquing de Can Maçana, i progressa fins al coll de Guirló des d’on tindrem una espectacular vista de l’alçada de les agulles del vessant nord-oest. Una vegada entrem per la portella ens enfilarem per aquest laberint d’agulles i esbrinarem cadascuna de les seves formes.
Dins, realitzarem algunes grimpades i desgrimpades molt divertides, no molt complicades, amb algunes cordes fixes per ajudar-nos, però sí que necessitem d’un mínim d’habilitat per superar aquests trams. Això donarà un valor afegit per als més aventurers. Per acabar agafarem el camí de la roca foradada, on pujarem al seu forat tan peculiar per gaudir de bones sensacions i unes vistes impressionants. Un forat triangular d’uns 10 metres d’alçada i 6 d’ample.
Si vols conèixer tot això i molt més, anima’t a venir amb nosaltres a aquesta sortida!! El nostre guia us explicarà tot el relacionat amb aquest indret, i us ajudarà en les parts més tècniques, sempre que sigui necessari.
Descripció de l’itinerari
Material necessari

Serveis inclosos
Serveis no inclosos

Informació addicional
Pàrquing can Massana (preu per vehicle)
PREU
Per aquesta activitat, caldrà ser soci del Centre Excursionista Tarragona i està en possessió de la llicència federativa anual o temporal, si no són socis, es podran apuntar a través de la botiga de muntanya Skadi Treks.
NOTA: Quant us inscriviu, les vostres dades passen al guia responsable de la sortida que farà un grup de whatsapp, en aquest grup serà on quedareu hora de sortida i d’arribada així com els cotxes que podeu compartir, etc., tota la logística de la sortida.

Sense Comentaris