
Nova proposta per pujar un cim que no necessita presentació!! Acompanya’ns en aquesta ascensió al cim més alt del Pirineu, el cim de l’Aneto 3.404m.
L’Aneto és un cim mític de la nostra geografia, està situat al massís de la Maladeta, dins del Parc Natural Posets-Maladeta. Una ascensió totalment alpina, on travessarem el que resta del que va ser una de les glaceres més grans del nostre Pirineu, i que ara es troba en un seriós retrocés per la falta d’innivació a l’hivern i les altes temperatures de l’estiu.
El nostre itinerari, el qual iniciarem a La Besurta, ens portarà a realitzar una ascensió alpina, passant per la cascada d’aigualluts i després el ibón de salterillo i continuarem en direcció a la glacera de l’Aneto, per creuar per aquesta i finalment, l’últim repte que ens separa del cim, el gran conegut “Paso de Mahoma”, una aresta aèria, però de poca dificultat (II) que ens separa només per uns 30m del cim de l’Aneto.
Si vols pujar l’Aneto i conèixer tot això i molt més, anima’t a venir amb nosaltres a aquesta sortida! El nostre guia d’alta muntanya us ajudarà en tots els passos tècnics per fer-los de manera més fàcil i segura, amb un grup reduït, i us explicarà tot el relacionat amb aquest indret!
Descripció de l’itinerari
*El temps pot variar en funció de la mida i ritme del grup
Material necessari

* Si hi ha algun material que no teniu, consulteu-nos!!
Serveis inclosos
Serveis no inclosos
Preus per socies i socis del CETarragona
*IVA inclòs
INSCRIURE´M
INSTRUCCIONS PER LA RESERVA
Cliqueu damunt de les últimes lletres i podreu baixar-vos el document.
Organitzador: Skadi Treks
Sense Comentaris