Aquest curs està pensat per a aquells que volen millorar la seva seguretat amb cordes i tècniques d’autorescat en vies ferrades i poder afrontar qualsevol problema amb el que es trobin.
Prèviament, enviarem als participants un manual amb continguts bàsics perquè puguin començar a practicar a casa, familiaritzant-se amb el material i les tècniques que es treballaran.
El curs consta d’una formació d’un dia a una Via Ferrada en una jornada d’entre 6h i 8h.


Contingut del curs:
- Introducció als elements de seguretat: coneixeràs els diferents tipus de cordes, mosquetons, dissipadors i altres materials específics que porten els guies i poden ser d’ajuda.
- Progrés bàsic i en grup: treballarem les tècniques de progressió tant a nivell individual com en grup, incloent la gestió de rapels, tirolines i passos aeris.
- Progrés amb cordes: aprendràs a progressar amb cordes, tant horitzontal com verticalment.
- Punts crítics i autorescat: explorarem els possibles perills i t’introduirem a les maniobres bàsiques d’autorescat.
Vine a gaudir d’un dia ple d’aprenentatge i diversió en un entorn espectacular!
Material necessari
No és necessari tenir material específic per a realitzar el curs, està tot inclòs, no obstant, qui tingui material propi el podrà utilitzar.
Dies abans de realitzar l’activitat es tancaran els detalls pel curs respecte el material de cadascú.
- Calçat tancat tipus bamba o calçat de trekking
- Aigua
- Àpats: Quelcom per picar mentres es fa l’activitat.
- Farmaciola personal (recomenable).
- Ulleres i crema solar.
Serveis inclosos
- Guia de barrancs i vies ferrades: Ariel Viñas
- Assegurança d’accidents iresponsabilitat civil.
- Assessorament tècnic durant el curs.
- Material col·lectiu per realitzar l’activitat.
Serveis no inclosos
- Desplaçaments fins al lloc d’inici i tornada.
- Despeses d’allotjaments i àpats.
- Material personal per realitzar l’activitat.
- Despeses d’abandonament activitat, excepte en cas d’accident.
- Tot el que no esta especificat en serveis inclosos.
Data
23 de febrer de 2025
INSTRUCCIONS PER LA RESERVA
Aviat podràs fer-ho tot des de la web però, de moment pots consultar les instruccions per formalitzar la teva reserva i les instruccions del pagament. No oblidis que necessitarem també complimentat el full de contractació de l’activitat.
Per inscriure’s s’han de pagar 32 € de reserva INSCRIURE´M
Cal ser soci CET (No te validessa soci temporal), sino ets soci et podrás apuntar a través de la botiga de muntanya Skadi Treks
Sense Comentaris