
22ena CAMINADA pel massís de les muntanyes de Prades
Tradicional Caminada pel massís de les muntanyes de Prades que enguany arriba a la 22ena edició.
Organitzada per l’Associació d’Amics de les Muntanyes de Prades que va néixer l’any 1996 per tant aquest any celebra els seu 25 anys.
Es desenvoluparà per la Serra de La Llena, límit natural entre les comarques de La Conca de Barberà i Les Garrigues i que forma part del massís de les muntanyes de Prades. Hi ha tres recorreguts de 10, 22 i 30 km.
La Caminada no és competitiva i es sortirà esglaonadament entre les 7 i les 8 del matí. S’ha de completar el recorregut en menys de 12 hores.
Hi haurà avituallament líquid i sòlid a la sortida, a l’arribada i durant el recorregut. Es prega comunicar a l’organització qualsevol tipus d’intolerància o al·lèrgia alimentària per tal de poder adequar i personalitzar els avituallaments.
S’aplicaran els protocols Covid vigents el dia de la prova.
Pels Runners, cal dir que la caminada es pot fer corrent ¡¡.
Per aconseguir més informació https://aamp.cat/les-nostres-caminades/xxii-caminada-pel-massis-de-les-muntanyes-de-prades/
INSCRIPCIÓ